Wednesday, November 10, 2010

kawan baek...

hurm..
rinie..ckup 4 thun kwn baik pertama aku mnggal..
bile ingt lek memory aku ngn die..
kadng2 leh wat aku mengis sorng2..

hurm..
klu la die ade lagi..
msty happy je sntiase..
pape pon.
aku doakan kau..
semoga kau dirahmati disane..


hrinie jugak...
aku da nekad..
aku kne buang pengnty kawan baik aku yng slme nie mndgr sume prob aku..
aku terpakse buang ko diri idop aku..
aku xnk dpt glaran bukan2 agy dri mane2 pompuan..
aku da lth da sume tu...
ko pon taw dlu aku kne mcm mane kan..
n now aku xnk kne bnda yng saem dri awek ko..
so aku kne blah..
even ssh nk bwat,,
tp aku stil kne kuat tok buang ko..
maafkan aku..
thnx 4 beiing my fren yng sllu de ngn aku slame kte kwn 3thun nie..
hurm..
utk kamo..
aku doakan terbaek untk kamo n die..

No comments:

Post a Comment