Monday, March 18, 2013

sudah ckup sudah

alhamdullilah..berkat kesabaran aku..
akhirnye..die meluahkan rasa dihaty..
hurm..
tamparan hebat untuk aku selepas 2thun menyembunyikan haty dri sesiapa..
dikala aku sedang amik mood tok bekerja petang..
bbm die sgt menyentap rse hati aku..
tp xpe..
mungkin die bkn jdh terbaik untuk aku...
semoga Allah SWT merahmati hubungn kalian berdua.
semoga berbahgia ke akhir hayat..

terima kasih awk..
terima kasih sbb syg sy even sekejap..
dgn ikhlas atau tidak tu..hanya awak sja ade jwpannye..
trime kasih awak..
trima kasih sbb peraku sy seperti anak ptung yng dibelai disyang bile sunyin dibuang bile puye penganti..
trime kasih tuk semua..
sungguh pon sy xterpikir awk seperti nie..
mgkin slsh saya..
slh sy nilai awak..
slh sy trime awk..
saya redha...

No comments:

Post a Comment