Friday, October 12, 2012

diberi nama mohd firdaus bin zakarial..tua 4thun dri aku..
laki2 yng baran tp sgt penyabar melayan kerenah aku..
hee..
suke sgt!!!

sesunggguhnye..xpenah aku terpkir yng aku blh jtuh cinta ngn die..lelaki yng sllu aku skit ati bile aku terserempk kt skolah dlu..laki2 yng zaharah gile2 kan dlu..
tnag mane yng die gier kan tu..aku sndri xtaw..

heee..after almost 3weeks aku ngn die..aku xpnh rse die boyfren aku..tp aku rse die bkl suami aku..
sbb aku terase sgt dilindungi..disyngi..dicintai bile dgn die..
smoga Allah mmberkati hubungn aku dan die..

heee...
walaupon die byk copy paste aku..antaranye...

- suke mkn smbl sotong
-suke merah n putih-tinggi same
- anak ke3
-agak baran
-kelas same!! 5 MAJU!!!
n more...tp die ttap yng aku syg sllu..

walaupon orgnye
-buncit..
-gomok..
-badak air katanye..-
-jalan mcm org mlas..
xhensem..tp sgt perasan ensem..

tp die jugak la lelaki yng berjaya duduk hati aku after 2years aku break off...
..ni la bolster sy..


No comments:

Post a Comment