Sunday, January 16, 2011

hatiku ade kamo..

kamu..
kedatangan kamu memberiku kegembiraan..
kedatangan kamu memberiku kebahagiaan..
tp..
kedatangan kamu juga beri aku luka..
beri aku kesedihan..
kedatangan kamu sebentar..
tp..
bisa buat hatiku terluka.

setelah 2thun..
aku manyembunyikan hatiku.
dari orang2 sekelilingku..
namun..
kau shaja yang berjaya menjumpai..
dan cube mengetuk pintu hatiku..
ketukan kamo sungguh kuat..
pantas membenarkan aku tok membuka pintu hatiku buat diri kamo.

kamo..
sesungguhnye..
kedatangan kamo ku nanti..
kepergian kamo aku tangisi..

kamo..
entah kenape..
hatiku tertutup dan kusembunyikan sejak pemergian kamo..
beberape org cube mencari dan mngetuk nye..
tp..
tidak akan aku terima ketukan mereka..

kamo..
tanggal 20-12-2010..
kam membawa khabar berita sedih buwat diri kamo..
walaupon perkhabaran kamo itu telah kutahui terlebih dahuu..
namun..
aku masih bersedih melihat keadaan kamo kecewa dan terluka..

kamo..
aku akui hatiku melonjak kegembiraan..
pabila mendengar khabar sedih dari kamo..
aku bersyukur kamo mengmbil keputusan begitu..
kerna aku tahu apa yng berlaku sebenarnye..

wahai sahabt terbaik dan kekasih hati aku..
jangan kamo bersedih tentang perkara sebegitu.
mungkin ada hikmah disebalik nye..

kamo..
ingin aku akui disini.
hati aku msh punye nama kamo sorng..
maafkan aku kerna xboleh padamkan nama kamo..
kerna aku masih belom jumpa peganty dri kamo..

No comments:

Post a Comment